نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

انواع بسیار مختلفی از باتری ها وجود دارند، و دیدگاه های متنوعی در زمینه نگهداری باتری و افزایش طول عمر آن وجود دارد، اما چیزی که به نظر می رسد در موردش اتفاق آرا وجود دارد این است که همیشه بهتر است باتری در حالت شارژ 100 ٪ یا 0 ٪ قرار نگیرد.

 

 می دانم که بسیاری از افرادی که لپ تاپی خریداری می کنند همیشه لپ تاپ را به برق وصل می کنند، و در واقع از باتری هرگز استفاده نمی کنند.

 

شما قطعا می توانید  انتظار داشته باشید که سلامت باتری نوت بوک خود را به این ترتیب به خطر بیاندازید و عمرش را کم کنید، زیرا شما اساسا باتری را هنگامی شارژ کرده اید که ظرفیتش پر بوده.

 

باتری بد نه تنها به سرعت تخلیه می گردد، بلکه گرمای زیادی هم تولید می کند.

 

 

 

شما می توانید باتری جایگزین را بسیار راحت از طریق آنلاین خریداری کنید، حتی برای لپ تاپ هایی که چهار سال از عمرشان می گذرد و شاید باتری مخصوص آنها به سادگی در بازار موجود نباشد. فقط نیاز به دانستن این مسئله است که چه مدل لپ تاپ و باتری  و آموزش تعمیرات laptopدارید.

 

اگر هم نتوانستید یک باتری نو برای لپ تاپ خود پیدا کنید مهم نیست چرا که می شود از لپ تاپ به عنوان یک  رایانه رومیزی و ثابت استفاده کرد و به برق متصلش کرد و میز کار و حرارت تولید شده توسط باتری را جدا کردن باتری از دستگاه به طور کامل از معادله حرارت حذف نمود!

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: